Bahçelievler Semt Polikliniği İstanbul’un en başarılı polikliniklerinden biri olan Bahçelievler Semt Polikliniği ulaşımındaki kolaylıkla da dikkat çekmektedir. Doktorların hastalarına göstermiş olduğu ilgi ve özen sonucunda oldukça fazla beğeni toplayan bu poliklinik içerisinde birçok hastalığın tedavisi yapılabilmektedir.

İstanbul’un Bahçelievler ilçesinde bulunan Bahçelievler Semt Polikliniği içerisinde tedavi görebilmek için internet ya da telefon aracılığıyla randevu almalısınız. Ortak randevu sistemi içerisinde adı bulunan poliklinik için birçok branşta randevu alabilmeniz mümkün. Tedavi gören hastaların birçoğunun son derece memnun kaldığı polikliniğin randevu numarası: 0212 414 28 88. Ulaşamadığınız ya da aklınıza takılan bir şeyi sormak istediğiniz taktirde aramanız gereken numara: 0212 441 70 09 – 10 – 11. Telefonla randevu almanın yanı sıra internet üzerinden de randevu alabilmeniz mümkün. Bunun için tüm Türkiye’nin her yerindeki hastanelerin ortak randevu sistemi olan siteye girip kendi sayfanıza ulaşmanız gerekmektedir. TC kimlik numaranız ve şifrenizi girdikten sonra randevu almak istediğini şehri ve sonrasında polikliniği seçmelisiniz. Ardından hangi branşa muayene olmak istediğinizi seçip randevu işleminizi kolaylıkla tamamlayabilirsiniz. Doktorları ve hastalarına verdiği hizmetle başarıları ve taktirleri toplayan Bahçelievler Semt Polikliniği birçok branşta doktora sahiptir.

Rahatsızlığınız her ne olursa olsun profesyonel bir şekilde müdahalede bulunan doktorlar; hastalığınızın sorunlarını ortadan kaldırarak sizlere üstün bir şekilde hizmet etmektedir. Vaktinizi doktor kapılarında bekleyerek değil evinizde istirahat ederek geçirebilmeniz mümkün.

Soru veya Görüşlerinizi Paylaşabilirsiniz

Burada paylaşılan görüşler yayınlanmakta ve bu sayfada cevaplanmaktadır. Lütfen Kişisel Bilgilerinizi Yazmayınız!!

Fatih 07 Nisan Çarşamba 2013

İstanbul İli Bakırköy Bölgesi Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne bağlı olan Bahçelievler Semt Polikliniği,
Organ bağış birimi: organbagisi@beah.gov.tr
Hasta hakları birimi: hastahaklari@beah.gov.tr
email adreslerine başvurabilirsiniz.
e-Posta: bilgi@beah.gov.tr
Telefon: 0 (212) 414 78 78
Faks: 0 (212) 441 69 97

Bazı bilgileri paylaşmak istedim sizinde aklınıza takılan veya eklemek istediğiniz bilgileri yazabilirsiniz.

Cemre 09 Nisan 2013 Salı

Poliklinik Hizmeti Verilen Branşlar:

Branşlar Günler
Aile Hekimliği Polikliniği Her Gün
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Her Gün
Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Her Gün
Genel Cerrahi Her Gün
Göğüs Hastalıkları Her Gün
Göz Polikliniği Her Gün
İç Hastalıkları Her Gün
Kadın Hastalıklar ve Doğum Her Gün
Kulak Burun Boğaz Her Gün
Nöroloji Her Gün
Ortopedi ve Travmatoloji Her Gün
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Her Gün
Üroloji Her Gün
Psikiyatri Her Gün

Cemre 09 Nisan 2013 Salı

Poliklinik Hizmeti Verilen Branşlar:

Branşlar Günler
Aile Hekimliği Polikliniği Her Gün
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Her Gün
Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Her Gün
Genel Cerrahi Her Gün
Göğüs Hastalıkları Her Gün
Göz Polikliniği Her Gün
İç Hastalıkları Her Gün
Kadın Hastalıklar ve Doğum Her Gün
Kulak Burun Boğaz Her Gün
Nöroloji Her Gün
Ortopedi ve Travmatoloji Her Gün
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Her Gün
Üroloji Her Gün
Psikiyatri Her Gün

Kaan 09 Nisan 2013 Salı

Bahçelievler Semt Polikliniğine Nasıl Giderim:

Bahçelievler Mh., D-100 Yanyolu (E-5 Kuzey Yanyolu), 34180 Bahçelievler/İstanbul, Türkiye 0,9 km - yaklaşık 12 dakika
1. D-100 Yanyolu (E-5 Kuzey Yanyolu) adlı yerden Kültür Sk hedefine doğu yönünde ilerleyin 38 m
2. Kültür Sk yönünde sola dönün 0,6 km
3. Şht. Selim Ayaydın Park İçi Yolu yönünde sola dönün 28 m
4. Şht. Selim Ayaydın Park İçi Yolu boyunca ilerlemek için sola dönün 27 m
5. Şht. Selim Ayaydın Park İçi Yolu boyunca ilerlemek için sağa dönün 25 m
6. Adnan Kahveci Blv (Eski Londra Asf.) yönünde sola dönün Aradığınız yeri solda göreceksiniz

salihe alan 14 Haziran 2013 Cuma

annem 5 yıl önce böbrek taşını kırdırdı bu 1 sene içinde tekrar oluşmuş ve ete gömükmüş yenibosna safa hastanesi annemi bakırköy devlet hastanesine gönderdi ameliyat orda olursun diye idrar yolundan hortumla taş öğütülerek yapılıyormuş safa hastanesinde bu mak.olmadığı için bizi oraya yönlendirdiler bakırköy devlet hastaneside bizi bahçelievler semt polikliniğine yönlendirdi raporlardaki cd yi bilg.açamadığı için sizede ulaşamayoruz bakırköydeki doktor çarşamba günleri taş için bakıyolarmış dedi lütfen bize yardım edin herkes sankı başından salıyor. sizden nasıl randevu alabiliriz aradığımız zaman diş için çıkıo 182 aradığımızdada öle ve bilgi alamıyoruz operatöre bağlandığımızda kimse cvp vermiyor.

ebru 15 Temmuz 2013 Pazartesi

merhaba arkadaşım hamilelik testi yaptırmak istiyo ama sigortası yok bahçelievler polikliniğinde yaptırıcak sizden poliklinik ve test ücretini öğrenmek istiyorum acilen lütfen teşekkür ederim

Semt Poliklinikleri Randevu ve Tahlil Sonuçları Sistemi Hakkında

Sayın Ziyaretçi www.semtpoliklinigi.com Türkiye genelinde bulunan Semt Polikliniklerine kolaylıkla ulaşmanız ve bilgi almanız için size rehberlik etmektedir.
Eğer bilgilerde bir yanlışlık olduğunu düşünürseniz veya randevu,tahlil sonucu linkleri çalışmıyor ise bize iletişim sayfamızdan bildiriniz ve başka kişilerin bu sorunu yaşamamasına, istedikleri bilgiye rahatlıkla ulaşabilmelerine yardımcı olmuş olursunuz.

Sizde Semtinizde Bulunan Bir Polikliniği Ekleyebilirsiniz

Sizde semtinizde bulunan bir polikliniği bize bildirdiğiniz takdirde bunu ekleyeceğizdir. İletişim Sayfamızdan bize Poliklinik ismini mesaj atmanızı rica ederiz. Şimdiden teşekkürler.

Hastane Randevu Sistemi

Devlet,Üniversite,Özel Hastanelerden,Ağız ve Diş Sağlığı Merkezlerinden kolaylıkla online randevu alabilirsiniz. Hastaneler » Şehir Seçerek » İlgili Hastaneyi Seçin » Randevu Al butonuna tıklayarak kolaylıkla randevunuzu alınız.

Hastane Randevu Sistemi »

Tahlil Sonuçları Sistemi

Devlet,Üniversite,Özel Hastanelerden,Ağız ve Diş Sağlığı Merkezlerinden kolaylıkla online tahlil sonuçlarını öğrenebilirsiniz. Hastaneler » Şehir Seçerek » İlgili Hastaneyi Seçin » Tahlil Sonucunu Öğren butonuna tıklayarak kolaylıkla öğrenebilirsiniz.

Tahlil Sonuçları Sistemi »

Diş Hastaneleri

Türkiye geneli diş hastaneri,özel diş hastaneleri,diş hekimlerine ulaşmak,adres-telefon bilgilerine ulaşmak ve randevu almak için sizin için hazırlanan dishastanesirandevu.com sayfasını ziyaret edebilirsiniz Acil Şifalar Dileriz!.

Diş Hastaneleri »