Samatya Hastanesi olarakda bilinen İstanbul Eğitim ve Araştırma Hastanesine bağlı olan Osmaniye / Bakırköy Polikliniği için online randevu alma ve tahlil sonuçları hizmeti vardır.

Aşağıdaki bölümler için 182 çağrı merkezini arayıp veya online randevu alarak başvurabilirsiniz.

Dahiliye Polikliniği,
Genel Cerrahi Polikliniği,
Çocuk Hastalıkları Polikliniği,
Kulak Burun Boğaz Polikliniği ,
Göz Hastalıkları Polikliniği ,
Ortopedi ve Travmatoloji Polikliniği ,
Nöroloji Polikliniği ,
Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Polikliniği,
Dermatoloji (Cildiye) Polikliniği ,
Kadın Hastalıkları Polikliniği,
Üroloji Polikliniği ,
Enfeksiyon Hastalıkları Polikliniği ,
Göğüs Hastalıkları Polikliniği,
Psikiyatri Polikliniği,
Ağrı Polikliniği,
Diş Polikliniği
Bölümlerimizde muayene olabilirsiniz;
Büyük Sağlık Kurulu Raporu,
İlaç Muafiyet Raporu,
Yurt Dışı Sigortalılık gibi işlemleriniz için polikliniğimizden hizmet alabilirsiniz.
Günümüzdeki bilimsel gelişmelerin ışığında ayrıntılı fizik muayene doğrultusunda
Laboratuar (kan, idrar, dışkı vb.),
Solunum Fonksiyon Testi,
Paterji Testi,
EKG,
Psikolojik inceleme,
Üroflowmetri,
Odyoloji,
Radyolojik incelemeler (röntgen, panaromik röntgen, ultrasonografi, mamografi*, bilgisayarlı tomografi*, MR*, kemik yoğunluğu* vb.),
Ürodinami*,
Bera Testi*,
Prick Alerji Testi*,
Ekokardiyografi*,
EEG-EMG*,
Göz Angio, Laser, OCT*,
Cildiye Puva*,
Endoskopik incelemeler* (üst gastrointestinal sistem endoskopisi, kolonoskopi, vb.)
gibi gerekli tüm tetkik ve tedavilerle hizmet sunmaktayız.
*Osmaniye Polikliniği’mizden alacağınız randevu ile Merkez Polikliniği’mizde yaptırabileceğiniz tetkik ve tedaviler.

Semt Poliklinikleri Randevu ve Tahlil Sonuçları Sistemi Hakkında

Sayın Ziyaretçi www.semtpoliklinigi.com Türkiye genelinde bulunan Semt Polikliniklerine kolaylıkla ulaşmanız ve bilgi almanız için size rehberlik etmektedir.
Eğer bilgilerde bir yanlışlık olduğunu düşünürseniz veya randevu,tahlil sonucu linkleri çalışmıyor ise bize iletişim sayfamızdan bildiriniz ve başka kişilerin bu sorunu yaşamamasına, istedikleri bilgiye rahatlıkla ulaşabilmelerine yardımcı olmuş olursunuz.

Sizde Semtinizde Bulunan Bir Polikliniği Ekleyebilirsiniz

Sizde semtinizde bulunan bir polikliniği bize bildirdiğiniz takdirde bunu ekleyeceğizdir. İletişim Sayfamızdan bize Poliklinik ismini mesaj atmanızı rica ederiz. Şimdiden teşekkürler.

Hastane Randevu Sistemi

Devlet,Üniversite,Özel Hastanelerden,Ağız ve Diş Sağlığı Merkezlerinden kolaylıkla online randevu alabilirsiniz. Hastaneler » Şehir Seçerek » İlgili Hastaneyi Seçin » Randevu Al butonuna tıklayarak kolaylıkla randevunuzu alınız.

Hastane Randevu Sistemi »

Tahlil Sonuçları Sistemi

Devlet,Üniversite,Özel Hastanelerden,Ağız ve Diş Sağlığı Merkezlerinden kolaylıkla online tahlil sonuçlarını öğrenebilirsiniz. Hastaneler » Şehir Seçerek » İlgili Hastaneyi Seçin » Tahlil Sonucunu Öğren butonuna tıklayarak kolaylıkla öğrenebilirsiniz.

Tahlil Sonuçları Sistemi »

Diş Hastaneleri

Türkiye geneli diş hastaneri,özel diş hastaneleri,diş hekimlerine ulaşmak,adres-telefon bilgilerine ulaşmak ve randevu almak için sizin için hazırlanan dishastanesirandevu.com sayfasını ziyaret edebilirsiniz Acil Şifalar Dileriz!.

Diş Hastaneleri »